söndag

hahah okej, dansen igår hade ju kunnat gå lite bättre från min sida. tappade bort mig totalt på ett antal ställen och vi var nog inte så synkade alla gånger....det som gick så bra på träningen :O

Alex har åkt hem och jag och mor har hunnit med en långpromenad. Jag har även beställt en klänning till vårens/sommarens alla konfirmationer, studenter, skolavslutningar etc. jag hoppas verkligen jag passar i den, den är ljusgul så risken är att jag kommer se väldigt blek ut i den.

Vad finns det mer att säga då mer än att vädret är underbart och jag vill att det stannar nu!

nej nu ska jag ta och  beställa ett par byxor och en hatt, guuuud vad jag gör av med pengar.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0