torsdag-dans-hosta

Min blogg ser tråkig ut men jag är rädd att bloggexperten åker bort i helgen och inte kommer hinna hjälpa mig, morr.
Jag hostar och hostar och det vill aldrig ge sig. I morgon ska jag ta och köpa hostmedicin, har ju bara hostat i 4 veckor så jag är ju inte alls sen ute. Jag vill bli frisk nu, orkar inte med det här längre, har även smittat mor min, stackarn.
Lycka idag på matten när jag fick tillbaka provet och var godkänd, nu är det bara nationella kvar och sen - mina vänner - är matematik D klar, nice!
Jag är väldigt ledsen och deprimerad för jag kan inte följa med till stockholm den 26 maj. Vi har fått erbjudande att följa med treorna på en heldag i stora staden och teater för ynka 100 kronor och jag är riktigt sugen. Nu till det negativa då: vi har genrep med musikalen den dagen klockan 16.00 och vi kommer troligen inte tillbaka till Sala förrän 17.00....jag är riktigt ledsen då jag är en av de få som uppskattar teater, konst, musik etc. etc. etc.
Har varit själv hemma sen 7 (och är det fortfarande) och det är såå skönt, har dock inte fått någonting gjort som jag borde, miljö och kemi bland annat, i morgon MÅSTE jag!
nu är det lyxfällan, ett ganska underhållande program så det ska jag nu kolla på :)
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0