Tove styrke

Kärlek till den här tjejen. Älskar hennes musik, stil och attityd, mums!
Idag är det ångest-onsdag inför nationella provet i morgon som jag bara måste plugga. sitter och pluggar nu och har stött på massor med saker som jag inte kan och som jag inte kommer ha möjlighet att hinna lära mig eftersom att provet går av stapeln i morgon bitti 8.15. Jag får helt enkelt hoppas att inget av det kommer med, troligt.
Jag slåss lite med mig själv just nu. Har ett extremt sockersug som kroppen vill att jag gör någonting åt, men hjärnan säger att jag borde dra ner på sockret och helst sluta helt men jag har inte ett så starkt psyke så kroppen vinner. Någon som har ett tips för att få ner sockersuget? jag behöver det vekligen för i den här takten kommer snart ha både sjyhögt kolesterol och blodtryck. Josefine vad gör du med din stackars kropp. Tur att projektarbetet mitt består av att träna, träna, träna.
hej

Kommentarer
Postat av: erika

asbra grej: när man är sugen på socker och sånt så tar man en sked honung. "nyttigt" socker och man blir dömätt på en sekund. sen vill man inte se nåt sött igen den dagen ;)

2011-05-20 @ 14:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0