Min vanliga koll.

Jag och min vanliga koll alltså. Har beställt mig en iphone 4 som troligtvis kommer i morgon, lycka! och till den har jag skaffat ett eget abonnemang eftersom far min står på det gamla. Nu till saken: jag tänkte inte alls på att det är uppsägningstid på mitt gamla så nu får jag betala 2 abonnemang i tre månader...gör väl inte jättemycket med tanke på att det nya kosta 30 kronor i månaden men irriterande att jag inte tänkte på det.
Lovet går mot sitt slut och vad har jag hunnit med? ingenting, så blir det alltid. I morgon måste jag ta tag i mig själv och ringa doktorn åtminstone, måste ha läkarintyg på mina allergimediciner tills vi flyger över halva jordklotet i februari. Hoppas bara att översvämningen och skadorna den gett är borta tills dess.
om 35 minuter är det favoritprogrammet på tv, Kate och 8 barn, det finns inget mer underhållande!
sugen på kaffe, får blir senare
hej

Kommentarer
Postat av: johanna

iih! vad är det för abonnemang? :O

2011-11-03 @ 16:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0