torsdag

svar på jojos kommentar: det heter kompis surf student (tele2). Logga in på csnkortet och sök på det så kan man köpa det därifrån. tror dock att man måste studera för att få ha det. "orginalet" heter bara kompis surf och kostar 60 kr i månaden i 6 månader och sedan 90, skillnaden är att de 3000 fria smsen bara är till tele2 och comviq mobiler medans de 3000 i student abonnemanget är till alla nät.
Har precis varit på yoga, världens skönaste sätt att slappna av. Jag känner skillnad från nu och från första gången jag var där, har blivit mycket vigare vilket är ett stort plus då jag är den stelaste människan som någonsin gått i ett par skor...well, på yogan är man ju barfota men ni fattar hehe.
hoppas det finns någon liten chokladboll kvar i kylen, ska kila iväg och ta den i så fall och sen slå mig ner i soffan och vänta på min lyxfällan-buddy mamma som skjutsar E och K till v-bykil.
hej

Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Josefine,



Vad roligt att du har valt att skaffa en iPhone via oss. Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig. Vi önskar dig välkommen som kund och hoppas du blir nöjd med din nya telefon.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-11-04 @ 10:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0