fredag

Fredag, efterlängtade fredag! som en ljuv sommarbris svepte du in i mitt liv....typ.
ont i halsen har jag, igen, var borta en dag och bestämde sig sen att komma tillbaka, typiskt.
Hade religion på morgonen som förövrigt har blivit mitt favoritämne i skolan nu, min lärare är så sjukt skön och det vi håller på med nu (terrorism) är väldigt intressant! hann även med en engelskalektion, miljökunskap och idott. Fick ett mycket ärofyllt uppdrag på idotten. Fick vara jury och bedömma mina kära vänner som skulle hålla i lektionen. Jag skulle alltså lyfta fram bra och mindre bra saker och sedan stå framför dem och berätta det här. Helt plötsligt kände jag mig som den där elaka läraren med pekpinnen.
hemma har jag ätit, surprice, jag älskar allt som går att äta och skriver det ofta. haha ja, maten är mitt liv ;)
loppis i morgon, hoppas på lika bra resultat som när lyxfällan hade loppis igår på tv, 13 0000 :O jag kommer nog hem med 13 kronor.
ha de gött, hej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar på kommentar: JA vad bra! det borde han ju kunna göra på arbetstid. hemtjänst liksom ;))

2011-09-22 @ 06:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0