host

Nu pryds mitt rum av finfina saker från IKEA. Affären man tycker om tills man kommer hem och tar fram beskrivningen till det man har köpt. De är så simpla med bilder och allt så att jag inte förstår dem. Hatar att montera för jag har varken någon talang för det eller tålamodet man behöver om man inte har just det, talangen. Har i alla fall införskaffat ett nytt överkast, en matta, säng..hyllor? det är små små hyllor som jag ska ha som sängbord, och en stor helkroppsspegel. Spegeln fick jag i julklapp av Alex (?) så nu blev det en mindre den 24..men jag är helnöjd med resultatet av allting. Allt är i vitt så det känns väldigt ljust och fräscht i höstmörkret. Det har ju i och för sig varit en väldigt varm och ljus höstdag men ändå.
Saknar redan att vara själv på mitt rum och då åkte Alex hem för...8.5 timme sen...okej det var länge sedan, inte så konstigt att jag känner mig ensam och ynklig. Förkylningen har börjat om. Jag hostar och snorar och är allmänt liten.
Idols startfält är nu klart. Gillar tre av tjejrna skarpt och hoppas de blir kvar. När jag kollar på Idol blir jag sugen att utbilda mig till sångpedagog, men jag vet inte, sjukgymnast känns bättre på något sätt.
snart tar jag kväller.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0