söndagkväll

Haft en mycket bra helg med häng hos Lovis igår med Mary, kycklingspett och en kladdkaka. Det blev förfest på kungsängsgatan och sen utgång på hottan iklädd ny skjorta och nya high waist-jeans. Fick dock slänga allt i tvätten på en gång då jag lyckades vara pricktavla för två drinkar som bestämt sig för att smita. Den ena har jag ingen aning om vart den kom ifrån, helt plötsligt var jag bara dyblöt och lyckade värre än de som druckit mest..och jag var nykter, känns fint...kom hem helskinnad i alla fall (säger man så?) och gick idag upp tidigt och åkte till mormor. Hjälpte henne att städa och fick gooood mat. Alexander kom förbi på fika och prat också, de två alltså, de passar bra ihop haha. Ska bli skönt att sova snart, sover alltid väldigt oroligt efter en utekväll. Dock inte lika skönt med svårt biologi B-prov i morgon...
har kommit på nu på senaste tiden att jag är grymt intresserad av beteendevetenskap. får kolla upp om det finns någon kurs, taggad för att plugga massa :D
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0