torsdag, inte fredag.

men ååååh, hade skrivit ett helt inlägg och så stänger pappa av internet -.-
i natt har jag vaknat flertalet gånger och haft sjukt ont i halsen. Var helt svullen och slemmig och hade ingen röst (jag pratade med mig själv för att höra det...), det var riktigt äckligt. Gick till skolan ändå men blev riktigt seg mot slutet, 3 timmar hål kan ta död på vem som helst.
Det har känts som fredag hela dagen, väldigt irriterande med tanke på att det är torsdag. Det är i och för sig "fredag" för mig för i morgon ska jag inte till skolan, har inga lektioner så det känns ju onödigt. Istället ska jag och Alex ta en tur till IKEA, tredje gången för mig tror jag, eller fjärde, börjar i alla fall bli veteran haha. Ska köpa massa snygga saker till mitt rum och ledordet är vitt.
Nu kommer snart Alex hoppas jag, tråkigt att sitta själv.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0