-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Har nu tagit igen mig efter en inte så trevlig lördagkväll, natt och början på söndag morgon. Åt kräftor igår kväll (lördag) och sen brakade helvetet löst minst sagt, fan vad risig jag blev. Man får inte svära - fyfy - men usch, det var inte trevligt. Vet i och för sig inte om det var kräftorna men magen sa ifrån i alla fall.
nog om det, vad har mer hänt i helgen. Alexander kom förbi på ett spontanbesök efter jobbet vilket alltid är lika trevligt! Han har förövrigt jobbat klart på hemtjänsten nu efter ett par månader och ska nu söka in till rättspsyk, observera: som personal, inget annat. hehe. Jag har aldrig riktigt förstått hans passion för just rättspsyk men det har han snackat om sen han tog studenten så ja, jag får väl agera stöttande flickvän och klappa på axeln :)
I morgon ska jag och mina fötter ha spa-dag, de ska bli så fina så!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0