sista helgen i frihet

Helgen är snart över och i morgon börjar skolan. Det känns väldigt konstigt att livet helt plötsligt ska gå tillbaka till rutiner. Väckarklockan har inte behövt jobba ihjäl sig de sista två veckorna och lunchen har inte ätits förrän halv 2 - 2 om dagarna. Har inte behövt plugga heller vilket kommer vara väldigt jobbigt att komma igång med igen, fy.
Har i alla fall haft den bästa tänkbara sista sommarlovshelgen man kan ha. Åkte till v-ås med Alexnader i lördags och shoppade lite och sen gick vi på bio, Jag saknar dig. Blev riktigt tagen, även om filmen i sig inte var den bästa jag sett satt jag och grät många gånger och både jag och Alex gick tillbaka till bilen utan att säga ett ord, vi blev väldigt tagna båda två.
På kvällen och natten irrade vi runt i Heby som chaufför och kartläsare. Vi skulle skjutsa Alex föräldrar till parken var det sagt men sen åkte vi på att köra tre rundor till fram och tillbaka genom heby för att Alex syster och hennes kompisar också skulle dit. Första vändan skulle vi försöka memorera vägen tillbaka så att vi..ja, skulle komma tillbaka igen heh. Vi var lost i några minuter för ingen av oss har väl det bästa lokalsinnet. Men vi hittade tillbaka till slut och fick dit alla. Vi åkte hem och tog oss en kopp kaffe, då var klockan 12. 1 Skulle de hem igen så jag kröp i princip ut till bilen, var så sjukt trött. Vi kom hem runt 2 och fick äntligen gå och lägga oss.
Idag sov vi till 12.15, hade nästan dåligt samvete när jag kollade på klockan, kommer aldrig kunna somna ikväll. suckar.
nu ska jag kolla på vad blir det för mat, det är skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0