tiptoptorsdag

Ännu en dag har flugit förbi utan att jag gjort något meningsfullt - eller över huvud taget - någonting. Det var meningen att Alexander skulle komma men han dok inte upp förrän halv 5 då han tillbringat sin eftermiddag på arbetsförmedlingen. Skönt att man slipper sånt ett tag till, känner mig faktikst ganska taggad inför sista året. Har ett projektarbete - vilket för övrigt kommer gynna mina kära vänner på adlibris - som kommer bli riktigt intressant att ta tag i och jag slipper matte, språk och kemi, lovely!
I morgon är det fredag men det känns ju alltid mycket skönare när man jobbar eller går i skolan. Inget slår fredagskänslan! och om en vecka i morgon fyller Alex 19. Vågar inte riktigt skriva någonting om presenter eller annat skoj med tanke på att jag inte vet om han läser mig blogg (?). Troligen inte men det är ju dumt att chansa.
Helgen har en hel del skoj att erbjuda. Bio, fika med fina och en omgång minigolf, topp!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0