Wig Wam Bam

Jag är så hääääääääääääääär glad att min dag blev lugn och skön. Nåja, den var bättre än vissa andra i alla fall. Jag hade inte pallat ännu en dramatisk dag då hjärtat sitter i halsgropen 90% av tiden, usch. Magen levde dock sitt eget liv och ville inte alls vara snäll, ont.

Nu sitter jag här nyduschad i väntan på ett samtal från två trötta flyghavreplockare som troligtvis vill komma hem snart. Underhåller mig med Sweet, Wig Wam Bam. Gossar kunde rocka till det förr alltså!
har också kollat på videon till what are words med Chris Medina, mycket vacker låt och historian kring den är en miljon gånger hemskare, usch. Har ni inte hört talas om den så tycker jag verkligen ni ska ta reda på allt.

Ikväll kommer mammsen och pappsen hem från Tallin, ska bli roligt att se bilder, har fått för mig att Tallin är en ful stad så jag kanske blir överaskad, who knows?

nu vill jag äta någonting, magen har äntligen kopplat ihop sig med hjärnan och resten av kroppen igen.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0