nostalgi på högsta nivå

Den här dagen har varit bra, ledig från jobbet. 

Började med att skjutsa Alex till trafikverket i v-ås och satt sedan där och läste i min kära Manson-bok.
Vi irrade ner på stan och där köpte jag en tröja som jag skulle kunna döda för. En vit kabelstickad stor tröja, älskar den verkligen, så skön och så snygg, mums! Fick även ett par herrskor av Alex, han är bra snäll han. Nu måste jag bara få tag på ett par snygga strumpor, helfärgade helst. Någon som har koll vart de kan hittas?
När vi kom hem städade vi ett väldigt dammigt rum..äntligen kan jag sova där inne utan att kvävas (Alexanders rum för er som inte visste att det ser ut som en hönsfarm). Vi lyssnade på Aqua på högsta volym, nostalgi! det var ju mitt absoluta favorit band när jag var liten och nu kom det tillbaka lite, de är ju faktiskt riktigt bra haha.
I morgon är det midsommar och jag ska umgås med bästa, vi ska laga mat (jag kommer få laga mat) och ha det riktigt mysigt, min nya tröja ska också vara med. den förtjänar ett litet fånigt hjärta <3
hej

Kommentarer
Postat av: erika

jag har köpt mina helfärgade strumpor i regnbågens alla färger på weekday. 30 spänn paret. (Y)

2011-06-23 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0