Ännu en söndag

Har umgåtts med min pojkväns familj denna helgen. Först fika hemma hos syster hans med tillhörande pojkvän, mycket trevligt, de stack till Rhodos i natt, inte alls avundsjuk.
En helg med familjen Söderqvist-Koniech...jag ger upp, kan inte stava namnet. Anyway, en helg med dem inkluderar eurovision song contest som även i år var väldigt enformig. Visst finns det låtar som sticker ut, min favorit t.ex. : Irland, hur söta var inte de små duracell-kaninerna? men det som störde mig så otroligt mycket var att alla tjejer varit till samma frisör, någon som bara kunde göra de klassiska victoria´s secret-lockarna, vad är det med tejer och låååångt lockigt hår?

nu borde min cykel vara riktigt ordentligt invigd, cyklade till Alex igår, ca 1,5 mil och så hem idag. Känns riktigt skönt nu faktiskt, såg även årets första orm, varför lyckas alltid jag som är livrädd? mamma har knappt sett en enda i sitt liv och jag ser alla, orättvist.

Nu ska jag ta och städa min grotta till sovrum, ser allt annat än hemtrevligt ut.

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0