helg

vilken helg! fullt upp hela tiden.
Fredag kväll blev en tjejkväll med mamma och syster. På lördagen var det dags för syster att konfirmeras så eftermiddagen spenderades i brunnskyrkan. Redovisningen var solklar, skrattade så jag grät. Hemma blev det mat med hela släkten på altanen, alex också såklart men han räknas väl till familjen nu eller? tre år liksom.
Idag fortsatte det i kumla kyrka där de små vitklädda kottarna skulle få sin första (nej) nattvard. Fika efteråt med en mindre del av släkten.

Bal nu på eftermiddagen. Fällde nästan en liten tår så fint var det, ojojoj, längtar till nästa år när jag ska försöka få min lite motvilliga man att hoppa i en frack, mycket stiligt måste jag säga.

i morgon väntar tre musikalframträdanden för min del, nervöst. Värmer upp med skolföreställning först på morgonen och sen kommer hela släkten på kvällen, inte hela kanske men alldeles för många, hua.

nej, jag ska väl sova snart, samling 8.00 i aulan för sminkning, påklädning och uppsjungning, 9.00 drar det igång.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0