TI-82


Är det bara jag som har missat att de flesta asiater är laktosintolleranta? ber om ursäkt i så fall haha, jag tycker det låter sjukt skumt. Hur kan en hel världsdel vara känslig mot samma sak liksom? sånt här får mig att vilja forska..

Jag sitter just nu och väntar på att Alexander ska droppa in, vi ska plugga engelska och antagligen äta någonting.
Gjorde mitt sista matteprov idag innan nationella den 19, och efter det är det INGEN MATTE MER EVEEEEEEEEEEEERRRR!
vad konstigt det kommer bli. behöver inte ta med en extra väska bara för att få plats med alla miljoner saker vi har till matten (gör jag inte nu heller). En sorlig sak är att räknaren inte behövs mer med alla sina fantastiska finesser.

Har dansat idag också, börjar se bra ut nu! :)

nu ska jag göra en sommarkläder-sökning över hela internätet.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0