duktigt uppdaterat.

oj längesen.

har sjukt mycket att göra i skolan just nu. Projektarbetet ligger på is tills jag är klar med allt annat. Skippade till och med yogan idag för att plugga engelska, psykologi, biologi och skriva religionsuppgiften, puh.

i morgon ska familjen dra igång halv 8 hos mig och jag är först ut med min middag. Tänker inte skriva här vad jag ska göra för jag vet inte hur många av de ätande som läser det här haha, men jag tänke lägga upp bilder om jag känner att jag har lust och ork någon gång i helgen, har fullt upp där med.

känner att jag behöver lite lov nu, ska iofs jobba med PA hela lovet men det blir bra, då behöver jag inte ha ångest mer över att jag aldrig kommer någnonstans...

nu har jaf kramp i vänster hand så det är bäst att sluta.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0