lördag

Idag har jag, håll i er.........................SPRUNGIT! jajamen, tro det eller ej med Alexander lyckades få med mig ut. Jobbigt och tråkigt var det men jag behöver det så nu måste jag fortsätta. Köpte mig ett par bra springskor i går så nu har jag ingenting att skylla på, eller jo..men det får jag inte göra haha. Jag är så sjukt lat och kommer alltid på bortförklaringar heh. Bortsett från den hemska springturen har jag haft en mysig dag med min pojkvän.
Nu på kvällen blev jag dock helt sänkt. Feberkänslor i kroppen och bara allmänt seg. Några härliga vänner skulle ut i Uppsala och erbjöd en plats i bilen men jag orkade bara inte, skittråkigt men det känns inte värt att gå ut när man inte kommer orka göra mer än att stå i ett hörn. Huvudvärken hade väl inte blivit bättre den heller antar jag så jag får hålla mig till nästa gång helt enkelt.
I morgon tänkte jag ägna dagen åt läsning av diverse intressant litteratur. Har fått hem mina böcker till mitt PA så läsning i dem blir det helt klart. Måste även ta tag i biologin. Det blir nog även en del makeovers för en del plagg i min garderob, ska bla göra mig en väst hade jag tänkt, snickrade ihop ett par shorts idag, riktigt händigt!
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0