torsdag

Idag har jag fått höra att jag är av VD/chefs-material. Jag vet inte jag...kanske, men jag tycker det låter jobbigt haha. Men tjänar man bra så varför inte? svårt att börja på topp bara, attans.
tog mig ner på stan på håltimmen också, växlade in pengar till loppisen vi ska ha på lördag och köpte en yllekappa, skön och snygg sådan. NU måste jag börja spara mina pengar, hatar att allt kostar så jäkla mycket här i världen.
pluggade biologi och nu på eftermiddagen, men när jag tänker efter så kommer jag inte ihåg så mycket av vad jag läste, suck.
Projektarbetet stressar mig mer och mer. Speciellt med tanke på att min lärare sa idag, "ta fram så mycket böcker du bara orkar och sen jämför du texten i dem och SEN skriver du din teoridel"................vadå hur många böcker som helst, jag har två tjocka rent vetenskapliga böcker som tar död på alla hjärnceller, de kokar upp, och så vill han att jag läser fler :O nej fy.....
Robinsson nu, ganska intressant. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0