torsdag

Jag har nu avnjutit mitt andra yogapass och känner mig riktigt duktig och sådär skön i kroppen. Dock inte i axlarna som har en tendens att alltid vara stela no matter what.

Skolan tredje året på NV-programmet är en piece of cake, jag älskar det! håltimmar hela tiden vilket gör att läxor och annat trist blir gjort under skoltid (oftastttt) så att mina kvällar hemma blir fria, hur skönt är inte det?! då har jag tid att komma igång med mitt nya liv som Paolo Robert gav mig motivation till att börja med. Det ska tränas! ska köpa mig ett par löparskor i morgon och jag lär ju få dåligt samvete om de inte används så ja.. det är bara att springa det. Alex har lovat att hjälpa mig. Han blev överlycklig att han äntligen skulle få en springkompis och inte behöva stå över bara för att jag kommer till honom över helgen och inte orkar hehe.

Tänkte plugga lite engelskaglosor inför provet i morgon, känns som att det kommer gå bra men lite mer träning skadar aldrig.

i morgon väntar sminkkurs!!! wiho

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0