torsdagkväll

Idag vet jag inte varför jag åkte till skolan över huvud taget, det gjorde mig bara arg. Fick sov morgon till 13.40. PLuggade lite biologi och städade mitt rum och sen tog jag bussen in till skolan för att ha 50 min svenska..Kom dit och det första jag får höra är att vi ska ha klassråd för andra gången på tre år. Ska inte skriva exakt varför jag blev så arg för jag vet inte vilka som läser det här men jag kan säga så mycket som att jag är sjukt trött på att behöva ta allt ansvar hela tiden.
tänk om man kunde skriva något riktigt roligt här någon gång haha, har alltid depp-inlägg känns det som, jag vill vara en glad människa. Får börja vara det då.
Nu på kvällen har vi haft strömavbrott i två timmar så jag pluggade tills jag inte såg mer, då gjorde jag och emilia skuggfigurer i taket haha.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0