torsdag

Det är torsdag, en väldigt deprimerande dag, vet inte varför men idag känns det så. En sak som fick mig att skratta var i alla fall johannas kommentar på mitt matinlägg haha.

dagen har gått riktigt segt framåt. först får man sitta och vänta en timme i skolan innan man överhuvudtaget börjar, sen ha en timme svenska och så tre timmar hål...var ner på stan en snabbis och så kände jag att jag hade alldeles för mycket kläder på mig. Är det bara jag som tycker att det är sjukt svårt att klä sig rätt den här tiden? suck.

Avslutade dagen med 2 timmar matte, hur härligt? fick något konstigt yrsel-svimmnings-må illa attack, sjukt skumt, kände mig helt mosig men satt lugnt och fint kvar och räknade, måste komma ifatt de andra, GAAAAH. En veckas sjukdom kan verkligen ställa till det. Nationellt prov i matematik D om tre veckor och sen mina vänner, är min tid som matte-elev över.

chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0