ajaj

här sitter jag och har ont i magen, intressant tycker ni. Vet inte om det är pga den otroooligt starka vitlökskorven eller de två bitarna ugnspannkaka som nu ligger och brottas i magen..det blev ganska mycket mat, det är nog orsaken heh.

Jag har gjort ett val idag som nog ska betraktas mer som ett friskhetstecken. Jag bestämde mig att gå till Sjunne och välja bort matteE till 3an, känns faktiskt ganska onödigt att läsa något man knappt klarar av och inte ens behöver. nej usch, bort ska det, jag tänker ha ett chill år nästa år, bara massa roliga kurser, psykologi och historia t.ex. även miljöpolitik. Tycker det låter roligt men jag kanske har helt fel, who knows.

Nu tänkte jag plugga lite inför engelskaprovet i morgon, puh

chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0