blod svett och tårar

Helt sjukt hur fort den lilla kondition jag faktiskt byggt upp försvinner. Jag och mamma har genomgått ett mördarpass, boxning. Måste komma igång nu igen, har haft en alldeles för långt uppehåll och det märktes! men det var skönt att få slå ur sig lite ilska i alla fall. Man föreställer sig ett ansikte på mitsen och PANG, underbart!

Nu blir det duschen och kanske lite glass? mums.

Idag har jag varit på stan igen och gjort av med pengar, suck..men det var saker jag behövde (ville väldigt gärna ha), ett par gudomligt sköna byxor tex, love them. tyvärr gör syster också det.

nej fy, nu blir det duschen.

bye


Kommentarer
Postat av: emilia

men det är ju perfekt. jag lånar av dig och du lånar av mig. alltså får jag massor och du inget :D

2011-02-09 @ 20:55:19
URL: http://erydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0