glamour for glamour

hej och hå här sitter jag och äter godis även fast hela kroppen är fylld av god mat känns det som, usch vad nyttig jag är.

I'm standing by an angel
tears well up inside
feelings of belonging
Of gratitude and pride

I'm blinded by your presence
In this moment that we're in
If God was to describe you
Where would he begin
Your colours blend together
And you become the light
If only you could see the way you shine
Darling, when you tell the world you're mine

You're the future I believe in
I know you, through and through
Your each and every heartbeat, every breath
Eveytime I look at you

den här texten är så vacker så jag dör, varför kan inte jag komma på sådana här mästerverk, det grämer mig. Jag sitter i alla fall och lyssnar på massa vacker musik som nu kanske förstår. Älskar att bädda ner mig i sängen med datorn och bara gosa in sig i musikens värld, timmarna flyger iväg och ögonen vattnas, jag är så känslig, pinsamt...

Om någon timme ska jag nog dra mig mot duschen och sen börja med mitt smink, jag måste verkligen gå en kurs för jag KAN inte sminka mig, behöver ha typ två timmar på mig utifall allting skiter sig, suck. Det vankas 18-års fest i dag också som sagt, ska blir riktigt trevligt. Hörde på ryktesvägar att en jobbarkompis från kära posten skulle dit, trevligt! då blir det till att snacka post så, kvällen är räddad :D

Nej nu ska jag fortsätta kolla runt på H&M, sommarkläder i mitt hjärta! vill ha värme nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0