viktoriajosefine

Idag vet jag inte alls hur jag har sovit. Vaknade klockan 8 och då låg min axel dubbelvikt in mot halsen..ja jag vet inte hur jag ska förklara men ont gjorde det och smärtan sitter i än. Förstår mig inte på min sömnstil, vaknar alltid och har ont någonstans, inte normalt.

Något som är positivt med att vakna tidigt är i alla fall att man hinner med mycket saker under dagen, har redan läst halva boken som ska vara klar på torsdag, en isländsk saga, mycket mystisk och inte alls i min smak.
Tänkte även hinna med lite matte innan det bär av mot dans och teater, 4 timmar i en kall aula, hua..

Nu ska jag nog gå och göra något vettigt, känner mig lite sugen på en promenad, we'll se what happens next!

bye friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0