hemmabakade semlor och protolyser

Det blir nu ett inlägg för både onsdagen och tosdagen.
Igår kväll bakade Emilia semlor, mums! syndigt gott är det och mätt blir man. Jag kände mig som en semla efter att ha tryckt in den lilla rackaren på 10 min.

Idag har jar haft mitt sångprov som egentligen skulle ha gkorts innan jul precis när vi hade haft lucia och min röst var som vackrast, not!!! den var helt förstörd. Men nu är det gjort i alla fall, gick bra I think, får se vad min lärare säger i morgon, då får jag noterna inför musikalen också, härligt!
Provet gick ut på att sjunga tre låtar i olika genre, en av dem fick min lärare inte hjälpa mig med alls, och sen var det ett avistaprov.

Nu har jag ont i ryggen efter en timme med kemiboken vid käksbordet. Ska plugga lite mer nu, det blir engelska och samhäll. Sen måste jag nog städa lite mer inför i morgon.

Vi hörs och syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0