härlig måndag

usch för idag. Vaknade och mådde så sjukt illa. sprang upp hulkandes i tron om att jag skulle spy (VILKET JAG ÄR LIVRÄDD FÖR), spydde aldrig men svimmar istället, helt plötsligt låg jag bara i sängen igen och svetten rann, usch. Tog mig upp till köket och åt lite frukost men då började armarna domna igen och jag insåg att jag nog inte skulle kunna köra till jobbet och absolut inte kunna springa i mina miljoner trappor, så jag ringde och sjukanmälde mig. Hatar sånt för jag vet att då måste någon annan göra allt. Just nu kändes det i alla fall väldigt rätt att inte jobba. Jag känner mig som potatismos i kroppen och underläppen är förlamad, den har jag inte haft kontakt med sen jag sprang upp första gången, knäppt.
Nu ska jag underhålla mig själv med jon and kate plus 8.
god morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0