lööööööööööööööööööööööööön

Överallt och vart man än kollar så står det om hemskheterna i Norge. Flaggorna står på halvstång i hela stan och jag känner mig faktiskt allmänt deppig. Kan fortfarande inte förstå att något så ofattbart omänskligt faktiskt har hänt och att det hände så nära. Läste i tidningen idag om två salabor som befann sig bara 100 meter därifrån, då känns det hela bara ännu verkligare, speciellt eftersom jag gick i skolan samtidigt som dem. sjukt.
Jobbade min näst sista måndag idag, bara tre dagar kvar med reklam nu innan jag får semester. Foten krånglar som sjutton nu, inte bara pirr i den längre utan nu sväller den även upp och jag får ont enda upp i höften, skumt :S
Blev inte så glad heller när jag kom till berggatan och inser att de inte har kört ut reklam till mig. Så där står jag med hela åkra framför mig och alla dessa tusen portar..utan reklam...happ. Men snälla M kom med den i sin privata bil, det gjorde mig dag mycket bättre.
Nu tänker jag sitta och vänta på alex - den nyutexaminerade bilföraren som ska ta sin första tur ut till Kumla själv.
hej
visst ja, sa jag att jag är världens lyckligaste som äntligen har pengar igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0