20

20/3 idag, vilket betyder att Emilia får barnbidrag och jag får tillbaka mina nästan 400 kronor som hon är skyldig mig, nice!
Vilket underbart väder det är idag. Jag och Alexander har tillbringat eftermiddagen på vårt soldäck med solisarna på, underbart säger jag bara, att få lite D-vitamin i sig. Jag känner mig alldeles grå och seg så nu tycker jag att solen kan stanna så att snön försvinner och våren kommer. Jag har panik för tillfället, måste iväg tll v-ås och köpa nya kläder, får panik snart, har världens shopping-abstinens..har inte haft en bra kläddag på evigheter och det stressar mig, normalt? tror inte det.......
Nu ska jag fortsätta med mitt vanliga söndagsinresse, att äta, herregud.
I morgon åker pappa till Sydney, lyx, kommer dock hem på lördag igen så det blir bara ett par dagar down under, men ändå. Skulle betala mycket pengar för att få åka till solen ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: Tomkatharina

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-10-11 @ 12:24:09
URL: http://tomkatharina.bloghandler.com
Postat av: Tomkatharina

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-10-11 @ 12:24:18
URL: http://tomkatharina.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0