halsbränna

har tagit en paus i pluggandet, borde jag inte ha gjort med tanke på att jag har ett muntligt miljöprov i morgon på två kapitel som jag knappt ägnat en minut men jag hade en så sjuk halsbränna så jag var i princip tvungen, det får faktiskt gå som det går nu, jag orkar inte.
sitter och lyssnar på eric saades låt nu också, var tvungen efter att ha läst jojos inlägg, och jag säger bara en sak: herregud...nödrimm på nödrimm och töntigare text får man väl leta efter haha!
Annars har måndagen gått ganska fort,  både bra och dåligt, ibland skulle dygnen behöva vara dubbelt så långa för att jag ska hinna med allt, helt sjukt. Men snart är det påsklov i alla fall, får tänka på det.
Att halva klassen var sjuk idag var ju också spännande. vi hade inlämning av ett stort samhällsarbete så det kan ju vara den där hemska samhällssjukan som har slagit till igen, den är inte ovanlig ska jag säga!
nej nu ska jag ta mig i kragen och läsa igenom miljön lite till och göra klart min spanskapresentation om Isabel Allende, una autora chilena muy famosa.
hasta luego guapos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0