körkort och nageltrång

ja här sitter jag med både körkort och nageltrång på ringfingret, vilket är bäst?...dum fråga kräver dumt svar, körtkortet såklart, helt underbart!! men det var tråkigt att åka själv, helt tyst i bilen och bara dålig musik, hurngdfl.

Jag hade nog Sveriges lättatse uppkörning, körde 90 grusväg, fick bromsa lite, stanna för bommfällning vid en järnväg, parkera på coop och sen åka tillbaka till trafikverket. Helt underbart!

klockan är nu 00.27 och jag och bilden har just kommit hem från Lovisa, film med tjejerna. Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon, det blir först en liten sväng till saladamm och sen till ksk för showträning, I'm so excited............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0