lördag

skönt med lördag, fast ändå inte. I morgon är det uppstigning 05.00, 06.00 kommer morfar och hämtar upp och sedan far vi mot Härnösand för atr fira Ingvars 90 års dag.

Igår var det fredag, slutade 12, skönt!
tog mig en sväng på stan och köpte lite snygga undies och ett par byxor. Sen BJÖD jag min syster på lunch, generös eller vad? skjutsade även henne till mormor vilket tog längre tid än jag trodde så jag kom inspringandes på sånglektionen en minut sent!!!! jobbigt där. Sjöng lite och sen åkte jag iväg på musikalträning, ett himla farande på mig igår. Klockan 5 fick jag äntligen åka hem till Mr. A där jag tog av lycka för att hans mamma hade städat fram både en av mina försvunna vantar och min älskade fleecetröja som jag har letat mig blodig efter (kan man säga så?). Det var ett awesome moment.

Idag har jag och Alex tagit en liten promenix till ica och haft slöktträff i dörren. Farmor, farrfar och faster på samma ställe, trevligt!

Nu blir det snart mat igen, jag är hungrig som vanligt och ingen är väl förvånad.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0