ojoj

hej och hå här var et bra uppdatering. Har sjukt mycket att göra nu, prov, inlämningar och läxor så det sprutar ur öronen på mig, de hade rätt, vårterminen i tvåan är ett helvete. Och speciellt när man tar på sig så jäkla mycket på fritiden också, herre min skapare. längtar till trean nu som aldrig förr. Ingen matte, ingen kemi och så får jag äntligen läsa psykologi och historia, som jag har väntat!

på fredag bär det av till v-ås med mamma, pappa, syster och pojkvän. Vi ska se Thomas Di Leva, YES! om jag längtar, härligare människa får man leta lääänge efter. Kommer nog bli grymt, har stora förhoppningar om att jag efter konserten ska vara en lugn och harmonisk människa, den totala motsatsen mot nu alltså. gör allting extremt fort numera har jag märkt, äter för fort, dricker för fort, tuggar tuggummi för fort och går för fort. jag får ont i hjärtat av det så jag får sluta med det. Skiver även för fort känner jag nu, usch.

Idag har jag skickat in papper om jobb, posten såklart, vart annars? är tillgänglig hela sommaren så jag hoppas på mycket jobb.

nu ska jag fortsätta med engelskaglosor.
ha de' gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0