pengar gör mig stressad

Nu har jag klickat hem två underbara blusar som jag suktat över länge även fast jag egentligen borde spara pengar, hurmjkds. Pengar gör mig stressad, man har aldrig så mycket man behöver (vill ha?). Får lön på fredag och jag vill spara undan så mycket som möjligt, får se hur det går, jag hade lämnligen tänkt köpa lite nya träningskläder och ropa in en skitsnygg skinn-rygga på tradera, mums!
Idag har jag tagit en liten paus från pluggandet, behöver det. Eller det gjorde jag väl egentligen inte med tanke på att jag nästan har gjort klart min rapport, 9 sidor tror jag det blev. Känns gött att ha det gjort när ingen annan av mina kära klasskompisar ens har valt ämne än hehe.
Nej, nu tänkte jag faktiskt äta lite glass och glo på tv, en helt vanlig måndagkväll med andra ord and I like it!!
puss på alla söta

Kommentarer
Postat av: johanna

igh! en såndär blus har jag också spanat in! får ta en i en annan färg jag då :P

2011-03-21 @ 22:17:37
Postat av: Hermanadine

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-08-30 @ 08:10:11
URL: http://hermanadine.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0