spotify

jag älskar spotify! har nyss instalerat det på Alex datorn så nu sitter jag här och dunkar....för tillfället är det markoolio...måste byta, herregud. så nu blev det bättre.
Lördag idag, skönt. Jag och Alex tog bilen hem till honom, tog nyss även en tur till willy och köpte lite gott för kvällen. Det står filmkväll på schemat, black swan, hoppas den är bra annars kommer jag somna efter halva och missa ännu ett slut. Undrar hur många filmer jag har sett halva av i mitt 18 åriga liv, ett hundratal.
vad svårt det är att komma på saker man vill skriva när musiken skrålar i bakrunden och man bara inte kan sluta sjunga med, jag ska nog sluta skriva nu och fortsätta tortera Alex öron istället.
Kommer tillbaka när jag har något viktigt att skriva (myt)
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0