ljuva helg

Har söndagsångest. Jag vill inte att det ska vara måndag i morgon! jag borde plugga biologi men jag vill inte inse att helgen är slut.
Helgen har gått så sjukt fort. I fredags hade vi mys här hemma och i lördags blev det en tur till v-ås för inköp av tv-möbel och "braatthagrejer". Jag shoppade loss på IKEA och har nu fått ganska så bra ordning på mitt rum. Har även ställt ut ljus på varenda lediga plats, gillar det skarpt.
I går kväll snodde Emilia Alexander och förgiftade honom med Avatar. Jag och mamma klarade inte av att sitta kvar, så bra var den..Sen spelade vi lite familjegeni bara han och jag haha, mycket seriöst.
I morse hände även en ganska dramatisk grej. Alex ska sträcka på sin arma kropp och försöka komma ur sängen, då slänger han iväg näven mot mig och träffar mitt öga så en liten vacker blåtira tittar fram. Den har som tur är lagt sig nu men ont gjorde det. Tur för honom att det inte var måndagmorgon, då hade det blivit livat ;)
nu ska jag göra någonting värt, stretcha låter nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0