besvikelse

Det är en utmattad liten kropp som sitter här och skriver. Dagen har varit väldigt lång men också väldigt rolig.
Började med en ansiksbehandling som inte var ett dugg skön klockan 9. Hon klämde och hade sig, skvätte på syra och hångade mitt ansikte så att jag inte kunde andas, nu hoppas jag att det hjälpte..
Dagen fortsatte sedan med en tur till v-ås med syster. Första gången helt själv i bil, det var intressant. Kom hem med mycket bra i kassarna, bland annat et bananfodral :D haha, har faktiskt letat efter ett sånt för mina bananer kladdar alltid ut i väskan? heh.
När jag kom hem från v-ås bar det av till Sala igen med mamma, skulle hämta min nya mobil men det blev en stooooooooor besvikelse..den var operatörslåst till telenor......så nu ska jag ringa och kolla om man kan låsa upp den mot en liten summa pengar.
Kvällen är ännu ung så jag ska väl hitta på någonting vettigt, tänkte ringa min pojkvän.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0