min passion för mat

här kommer ett patetisk litet inlägg om min passion för mat. haha vad töntigt egentligen men jag är så sjukt trött på alla som säger åt mig att jag måste äta mer och att jag är undernärd? bullshit! de har inte sett mig äta. Jag älskar mat och allt som överhuvudtaget går att stoppa i munnen. jag skrev i ett tidigare inlägg att en bild kanske skulle dyka upp och nu kommer den. Maten ser inte allt för upphetsande ut men det var gott ska ni veta och ja, det kurrade faktiskt i magen på bion sen 1,5 timme senare, yes!
ugnsfalukorv med ost, lök, ketchup och senap tillsammans med en fin liten hög mos, majs och bostongurka. Kan det bli bättre en tisdagkväll?

Kommentarer
Postat av: Johanna

okej, det där är typ mitt veckointag av krubb ;D

2011-04-27 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0