Red Riding Hood

Någon mer än jag som höll på att kräkas av trötthet i morse eller? hemskt att ta sig upp, fy sjutton. Man är tröttare efter ett lov än innan, hmm..
Idag (nu kommer mysig fakta) har jag hostat blod? har hostat i en månad nu och jag tror halsen har tröttnat och liksom gett upp, uscha. Har nyss ätit middga också och ska om en halvtimme bege mig till stan för bio med Alexander, me love that guy! har en bild på maten jag åt som jag tänkte lägga upp för att bevisa för er som inte tror att jag äter mycket att ni har FEL haha, men maten såg så äcklig ut så jag måste nog tänka över det. Iofs fick jag skåda min kusins neon-snor för några månader sen så så mycket värre kan det ju inte vara ;)
Det var i alla fall hemskt att vara tillbaka i NV land, vill inte tänka på att det är 7 veckor kvar till sommarlovet och sen ett helt år till...varför kan inte studenten komma till mig nu?
Nej nu ska jag packa ihop mina grejer och kolla om det finns någon bil hemma, kan vara bra att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0