sony ericsson xperia x10 mini svart/lime

Idag fyller lillasyster 15 år, grattis till henne! 
Vi har kalasat här hemma för henne idag med hela släkten, trevligt som vanligt med mycket prat och skratt. Jag har hunnit med att dansa en timme också och nu har jag även klickat hem en ny mobiltelefon. Jag har dock gått emot mig själv och köpt en touch som jag lovade mig själv att aldrig göra heh..
Just nu sitter jag och kollar på 15 och för fet på TLC, herregud! ungarna väger över 200 kg, det är America det. en tredjedel av barn och ungdomar i America är överviktiga och en stooor del har fetma, det är så sjukt och tragiskt, lider när jag ser dem kämpa för att överhuvudtaget kunna sätta sig upp i sängen när de vaknar.
I morgon väntar frisören, spännande. Har egentligen ingen aning om vad jag vill göra, det visar sig. Hon brukar alltid komma med bra förslag så det blir nog bra.
Two and a half men nu, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0