soooooooooooooooool

vilken underbar dag!
har solat från 10.30 till 15.00 vilket resulterade i brända ben, jag smörjde inte in dem för jag tänkte att där bränner jag mig i alla fall aldrig, bullshit josefine...
Har läst ut nästan hela mice and men som ska vara klar i morgon, 14 sidor kvar som jag tänkte älta mig igenom i kväll innan jag somnar, hoppas min plan fungerar.
Har hunnit med lite dans i dag också, skoj! det börjar sitta nu och det känns skönt. Vi har bokat in lite mer träningstider så det här ska nog gå bra, uppträder på kulturnatta sen klockan 19 lät det som, lokal okänt för mig än så länge men jag skulle tro på Mikaelsgården.
I morgon börjar helvetet igen, man får väl hoppas att vädret inte blir fullt lika bra, det är så sjukt svårt att koncentrera sig när det enda man vill är att springa ut. men men, "bara" 7 veckor kvar nu i skolan, jag får försöka stå ut, kemin kommer bli värst, fyyy fan...
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0