måndag

Första dagen på sista året. Bara två kurser som fattades på schemat, det är ganska bra. Fick sitta på historian och intala läraren att jo, jag går faktiskt i den här klassen, de har bara missat det på mitt schema. suckar även i detta inlägg.
Har i alla fall haft en skön eftermiddag hemma. Ensam hemma till 11 i kväll vilket betyder fjärkontrollen helt för mig själv. Det gav mig i alla fall ett problem för nu vet jag inte vad jag ska kolla på ikväll. Klockan 9 början Lykke som jag har böjat följa, en dansk serie som är ganska rolig men idag är det ju även säsongsstart för mitt och mammas favoritprogram: svenska hollywoodfruar, så nu är jag kluven. får se vad jag känner för då.
nej, ett intressantare inlägg har väl aldrig skrivits.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0