min fina skola

Vad jag älskar att skolan har gjort om schemat varje dag den här veckan så att hälften av klassen kommer till lektionerna och den andra hälften med gårdagens schema kommer när den är slut. Jag älskar även att jag verkar ha försvunnit ur skolan system. Ska det vara så svårt att ha koll innan allting drar igång?
just nu sitter jag och äter jelly beans som mamma hade med sig hem från Irland. 36 smaker och av de är hälften i princip oätliga. En riktigt rolig sysselsättning är att bjuda emilia på en mindre god och se minen. Lyssnar även på Navet på spotify, gör bra!
oj är klockan snart 7 :O kanske ska göra någonting då, har ju redan en hel del läxor.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Hänga ut vilka sitt ex har sex med? ÄR DET RÄTTVIST?!

http://feliciaaulen.blogg.se/

2011-08-24 @ 19:43:05
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0