tisdagkväll

Har nyss kommit hem från en mycket trevlig kväll hos Ida som på fredag åker till det stora landet på andra sidan atlanten och stannar där till i juni. Träffade mycket fint folk, en del som jag inte sett sen skolavslutningen i 9an (!!!).

Just nu sitter jag med en kopp varm choklad och försöker hålla mig långt bort från tv-rummet där pappa försöker få igång vår nyinköpta blueray-spelare som bara vägrar fungera. Känner jag min pappa rätt så vill jag inte vara där inne i onödan, hehe.

Fick ett mycket trevligt sms i morse av min mor där det stod, ni kan väl städa toaletterna idag är ni gulliga? ;)
så det gjorde vi, som lydiga och väluppfostrade flickor vi är men FY så trött man blev och så smutsigt det var..usch. Skurade duschen i säkert en halvtimme, skojar inte, uäk.

I morgon hoppas jag kunne träffa Alexander ett tag innan min efterlängtade helkroppsamssage på Linda's. han är lite svår att boka nu för tiden med tanke på att han kan bli inringd på jobb i princip när som helst. Han går upp 6 varje dag utan att veta om han ska jobba eller inte, arbetssökande på resursen är lite jobbigt vad det verkar, men snart så ska han ha något nytt i alla fall, inom två veckor sa han.

nej, nu ska jag rulla härifrån tror jag.

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0