20/7

Tog med i-poden till jobbet idag, bäst! och jag måste bara säga det att min musiksmak varierar från timme till timme med ett band som alltid består är ju The ark. De är alltid bäst och man tröttnar aldrig på musiken, grym är den! och så gör det ju inget att Ola är grym han också, haha älskar hans stil, skulle dock inte gå runt på stan med Alex om han var klädd så...
Idag fick en familj ett mycket speciellt paket, ett paket med bin. Jag ni läste rätt, bin, sådana som surrar och sticks. Hela paketet vibrerade och surrade som sjutton, undrar vad de ville ha dem till :S
mina ben är döda så jag kommer nog tillbringa resten av eftermiddagen och kvällen här i the lovely soffa.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0