Aj med stort A

den här morgonen (förmiddagen) har jag roat mig med att dra loss alla plåsterlappar, det var varken roligt eller det minsta skönt. Under ser jag ut som en flådd mink och ska nu mysa i rötmånaden den långa.

Sala festivalen på kryckor gick ju det också. poliserna banade väg in i tältet och legitimation kom inte på tal, jag såg väl för klen ut för att överhuvudtaget kunna öppna plånboken själv heh. Det blev en trevlig kväll i alla fall med pojkvännen min. Golden Shits var väldigt väldigt bra och så även Melody Club, gillar stilen på hela bandet men särskillt Kristoffer då, hans svarta lack-kavaj var hothothot hehe.

Idag hoppas jag på en lugn dag med inte för mycket sol, ja jag skrev det, inte för mycket sol. Mina sår kommer svida redan som det är

Blir nog inget mer jobb för mig den här sommaren heller, kommer inte hinna läka ihop på en vecka...

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0