grå sommar

Nehepp, mina planer om att sola bort bondbrännan idag förstördes när jag kollade ut och såg grått grått och grått så långt ögat når. Det blåste ju inte nådigt heller, usch. Har i alla fall städat mitt rum och slängt en hel kasse med saker som jag rensat bort, sådant älskar jag! höll på att blåsa omkull på cykeln på väg till returen så nu ligger jag i korgstolen på altanen och läser marilyn manson varvat med bloggar, det är en riktig söndag det. Alex skulle nog titta förbi också efter jobbet, härligt!
i går åkte jag och mamma in till stan och shoppade lite. Kom hem med en hel del snyggt som det kanske kommer bilder på sen om jag orkar. Har andra bilder jag tänkt lägga upp också men jag orkar aldrig ta fram sladden hehe.
Nu ska jag jaga rätt på en väska i perfekt storlek, ingen som råkar ha någon liggande?
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0