onsdag

Usch vad jag börjar hata mitt distrikt på jobbet, det är hemskt innan man har kommit förbi alla portar med ilskna hundar, spyor, ingnodda ölfläckar som luktar fan och läskiga snubbar. Min dag blev inte mer positiv av att en arbetskamrat hade jordnötssås i sin matlåda. Ja alltså pannakaka smakar ju helt klart bäst första gången. Blev inte superdålig som tur var för jag gick ut direkt när jag började känna av det, usch för allergi. Och USCH för creepy katter..liten parentes sådär bara. Höll på att kissa på mig när jag trodde jag blev vittne till brott också. Jag var helt säker på att jag såg en man med svart tröja och rånarluva som plockade sönder en bil, sen visade det sig att det var hans hudfärg, hemskt ledsen verkligen, jag skämdes faktiskt heh.

Nu snart blir jag upphämtad och skjutsad till Sofielund där jag ska tillbringa kvällen med mormor och hennes syster, mysigt och myggigt!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0